mandag den 5. december 2011

Juleklub

Ja at være medlem af en juleklub - det lyder vel ikke helt tosset for en julefreak?

Men det er jeg naturligvis. Og årets clou er når vi trækker hemmeligt lod om hvem der skal give gaver til hvem.

Man får et navn på en person man skal forkæle for et fastlagt beløb. Personen aner ikke noget om det.
Det er SÅ hyggeligt at finde gaver til en som ikke ved det! Og man kan gå og glæde sig til at nogen et sted ude i verden - skal åbne en pakke fra mig - juleaften!

Men det sjoveste er jo altså at få sin egen pakke. Min kom i fredags!

I år var jeg så heldig at der også var før-julehygge-ting i pakken, udover min gave som artigt er lagt væk - det hele sendt til mig, fra en hemmelig nisse jeg ikke kender!



Og altså.. Jeg fik blandt andet denne søde kop med indbygget bjælde - ikke et øje tørt - en krukke med te og en fyldt kagedåse. Kagedåsen er nu knapt så fyldt, for de der ingefærkager smagte sindssygt godt.
Koppen er naturligvis også i brug! Så nu kan jeg jingle hver gang jeg tager en slurk te, for at fjerne smagen fra frimærkerne!

Og når koppen ikke er så fuld mere kan jeg spille melodier på den.. Sådan lidt i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget - så bliver jeg så glad!